IAC Board

prelazak s ajednog na drugi fakultet u usa

masolinica

Cao,

Masa draskovic vam salje e mail zbog nekih pitanja. Ja sam student na faksu u USA to je privatni faks u CA na kome ja nisam srecna i zelela bih da se prebacim na Arizona State University. Na svom faksu (FPU) studiram biznis i ne bih da menjam major samo fakultet. Dosta sam se raspitala o ASU i jako mi se dopada , cak sam i posetila kampus ove godine i to je stvarno mesto na kome zelim da budem. Kao i svima iz Srbiej , najveci problem je novac. Kako je to State University a ja se ne bavim nikakvim sportom jako veliki problem ce mi biti da dobijem stipendiju. Kada sam pricala sa njima rekli su mi da bi najbolje bilo da pricam sa jednom Barbarom Parkisons sa fakulteta ali uz posredovanje neke americke institucije u mojoj zemlji. Ne znam da  li sam dovoljno jasna , ali ja sam shvatila da je najbolje da trazim pomoc vaseg centra. buduci sam Sophtmore, tj. dala sam prvu godinu i ne znam sta cu sada. moj GPA je super skoro 4.0 ali prosto ne znam koji korak da naprevim. NAravno, jasno mi je da od transfera ovog semestra nema nista ali bih jako volela da nastavim studije u januaru.

Elizabeth zna za moju pricu ali nikako nema sansu da popricam konkretno o ovom problemu sa njom. Znaci , moje pitnje je najkonkretnije je sta i kako do cilja a to je stipendija na ASU?

pozdravalja vas puno

Masa Draskovic

• 2 weeks later...

Dear Masha,

I tried to answer your question this morning, but darn it was in Serbian and I could not get the details down.  However, now thanks to some expertise in translation I have an answer for you. I also have some questions.  Do you have a financial aid package in California?  If so, please send me the details on my e-mail.

Now for the transfer problem.  This is something that you will need to contact ASU about, just as they asked you to do.  You are in good shape because you are thinking about January.  Getting funding as a transfer student is not always easy, but you can prepare a CV of your accomplishments and speak with Ms. Parkisons and see where you stand in this situation.  

You should probably re-evaluate your situation.  However, if you really want to change schools, you are going to have to find a school that offers financial aid to international transfer students.  First of all, you need to contact ASU and see exactly what their policy is.  If they do not offer financial aid packages, then you will have to try to find a school that does.

I know this raises more questions than answers, but transfer issues with financial aid packages can be tough.

Elz