IAC Board

Molba za pomoc-savet

noskich

Pozdrav svima. Molim za savet. Planiram da sledece godine upisem Master studije na University of Sydney. Zbog toga sam polozio IELTS test sa vise nego dovoljnim prosekom 7.5 i 7 kao minimumom na svakom testu.

Medjutim, Business School je odlucio da za sve master studije koje traju godinu dana jedini test koji priznaju bude TOEFL i to pisani ili computer test.

Evo linka: http://www.econ.usyd.edu.au/content.php/1235.html

Rec je o drugoj grupi master studija nadole.

PITANJE: posto fakultet trazi iskljucivo jedan od 2 stara testa (paper/computer test) DA LI MOGU DA U BEOGRADU POLAZEM JEDAN OD 2 STARA TESTA - PAPER ILI COMPUTER based sada kad je uveden ovaj novi TOEFL????

Hvala.

Uf, nekako mi deluje nemoguce da traze iskljuchivo PBT ili CBT... Ja bih, da sam na tvom mestu, direktno zvao fakultet i pitao da li prihvataju iBT.

Hvala na odgovoru. Ako otvoris link koji sam prilozio videces da su na spisku "The only language qualifications accepted by the Faculty of Economics and Business" upravo samo ova 2 testa.

Naravno da cu im se javiti posle praznika.

Bezveze mi je sto sam mislio da sam tu brigu prebrinuo polazuci IELTS, a oni promenili uslove   :x

Inace, takodje studiram dopisno na engleskom osnovne studije na LSE-u (nase sam zavrsio klasicno u Beogradu) koje zavrsavam u maju, ali nazalost rezultate mogu da dobijem tek krajem avgusta, a diplomu u decembru  :)  (upis traje do 31. oktobra).

Bas se namucih oko ovih English requirements, a 2 puta sam vec polagao IELTS i polozio toliko ispita na engleskom!! :x

First of all, Dule thanks for minding the store during the holidays.  Well, my guess would be that the folks down under have not updated their website since the CBT has been completely phased out in most of the world.  Almost any testing center that has computers is now administering the iBT.  The PBT is being used primarily for emergency back up in places where they do not have proper networks to set up computerized testing.

Thus, I think that this situation definitely merits a student contacting the admissions office for clarification.  In general these admission requirements refer to exams that are, for the most part, no longer available.

First of all, Dule thanks for minding the store during the holidays.  Well, my guess would be that the folks down under have not updated their website since the CBT has been completely phased out in most of the world.  Almost any testing center that has computers is now administering the iBT.  The PBT is being used primarily for emergency back up in places where they do not have proper networks to set up computerized testing.

Thus, I think that this situation definitely merits a student contacting the admissions office for clarification.  In general these admission requirements refer to exams that are, for the most part, no longer available.

Many thanks advisor. You ve been helpful. :)