IAC Board

Transfering to Usa

MilanBG

Postovani,

Potreban mi je jedan savet,student sam trece godine ekonomije i zeleo bih da se prebacim na jedan univerzitet u Usa i tamo zavrsim svoje osnovne studije,pa me interesuje da li je bolje da pokusam sad da se prebacim,odnosno da krenem od letnjeg semestra stim da u tom slucaju rizikujem sta ce mi priznati od ispita koje cu poloziti u trecoj godini jer se prijavljujem pre rezultata istih,ili da odlozim sve,sacekam da ispolazem sve ispite koje mogu do leta i onda konkurisem za njihov zimski semestar,ili mozda nesto trece

Unapred HVALA

Pozdrav svima

Interesuje me kolike su realne sanse za dobijanje neke stipendije ili nekih finansijskih olaksica(sobzirom na to odkle dolazite i materijalno stanje) vec za prvu godinu(odnosno odmah na pocetku studija) kao transfering studenta,ili je ipak potrebno prvo prvu doginu platiti sam pa tek onda pokusavati dobiti neku stipendiju.

Unapred hvala

Dear MilanBG,

First of all, the transfer issue and financial aid combination. When it comes to financial aid, it is not always easy to get financial aid as a transfer student, but your chances are the best when you have excellent grades. Therefore, if you have really great grades now, you can start looking at early transfer options. In the event that your grades are not so great, you may want to sit for some more exams and make really good grades on those exams.

Now one other issue concerns the compatibility of your program of study. Each school decides how your courses will match up with their program. The good news on this is that most economic students have a great deal of luck with this. You should visit our center and begin to research various programs and try to find a program that fits quite well with your course of study thus far.

I hope this helps.

Elz (using the administrators password)