IAC Board

Event: MBA prezentacija - Bojan Djurasinovic, TCU Neeley School of Business

administrator

MBA student iz Srbije i na? član Bojan Đura?inović podeliće sa svima koji su zainteresovani za MBA studije svoja iskustva i dosada?nji učinak. Bojan je zavr?io prvu godinu MBA studija na Texas Christian University - Neeley School of Business, jednoj od najboljih institucija te vrste u svetu i odgovaraće na pitanja o prijemu, finansijskoj pomoći, praksi i poseti Čikagu, gde se sastao sa čelnicima najjačih kompanija u SAD.

Prezentacija će biti odr?ana u sredu, 26. avgusta 2009. godine, sa početkom u 19:00 u Međunarodnom akademskom centru, Majke Jevrosime 18, drugi sprat. Ako ste zainteresovani da dođete, javite nam se telefonom na 011/334 5227 ili po?aljite e-mail na mba_event@iacbg.org. Ovo savetovanje je besplatno, ali je broj mesta ograničen.

-------------

Serbian MBA student and our member Bojan Djurasinovic will share his experience after the first year at Texas Christian University - Neeley School of Business, one of the top MBA programs in the world. Learn about his financial aid, how he got in, his internship work and the trip to Chicago where he met with top US CEOs.

The presentation will be organized on Wednesday, August 26, 2009, from 7.00p.m. at the International Academic Center, Majke Jevrosime street 18, second floor. If you want to come, please call us at 011/334 5227 or send an e-mail to mba_event@iacbg.org. This event is free, but the number of seats is limited.

http://www.iacbg.org/board/index.php?showtopic=1735