IAC Board

Amerika

Davydenko

Cao

Vec neko vreme studiram u Americi i mogu da kazem da mi je odlicno. Imam sve sto mi je neophodno za normalan zivot i za studije. Tamo sam otisao preko sportske stipendije, posto sam sportista. U pocetku nisam znao puno toga o Americkom koledz sistemu, tako da sam dosta vremena izgubio na razna istrazivanja u vezi svega toga. Posle izvesnog vremena mi je jedan covek pomenuo IAC-Bg, i resio sam da dojem u centar da vidim da li mogu da mi pomognu na bilo koji nacin. Nisam pogresio. U centru vam mogu dati savete o bilo cemu. Meni su znatno olaskali posao, jer nisam morao vise da tragam za informacijama, samo sam trebao njih da pitam.

Ako imate pitanja u vezi centra, dobijanja sportskih stipendija, skola u Americi, ili o bilo cemu, samo posaljite svoja pitanja, pa cu ja u najkracem roku probati da odgovorim.

I za kraj hvala svima u centru, i veliki pozdrav za gospodina Dragana Piksija Stojkovica( ne za fudbalera). :)

Eh Milos,

Thanks for the post. It really makes me happy to see you share your experience with other students. We do the best we can to assist students, but the stories from students who have made it really helps other students. Tis downright inspirational.....BTW, I hope all of our alum will have another great academic year...and that everyone lets us know when they are going to be in town for the holidays so we can plan a nice reception for them.

Elz

Cao

Zovem se Milos Romic i za koji dan idem da studiram u Illinois-u(Bradley University). Prethodno sam jedan semestar bio u Arizoni( The University of Arizona). Tamo sam otisao preko sportske stipendije, posto treniram tenis. U pocetku nisam znao puno toga o Americkom koledz sistemu, tako da sam dosta vremena izgubio na razna istrazivanja u vezi svega toga. Posle izvesnog vremena mi je jedan covek pomenuo IAC-Bg, i resio sam da dojem u centar da vidim da li mogu da mi pomognu na bilo koji nacin. Nisam pogresio. U centru vam mogu dati savete o bilo cemu. Meni su znatno olaskali posao, jer nisam morao vise da tragam za informacijama, samo sam trebao njih da pitam.

Ako imate pitanja u vezi centra, dobijanja sportskih stipendija, skola u Americi, ili o bilo cemu, samo posaljite svoja pitanja, pa cu ja u najkracem roku probati da odgovorim.

I za kraj hvala svima u centru, i veliki pozdrav za gospodina Dragana Piksija Stojkovica( ne za fudbalera). :)

Pozdrav Milose,

Zovem se Adrian. diplomirao sa m Pravo 2007 godine u Novom Sadu i trenutno sam upisao master studije na istom faxu. Zeleo bih da od jeseni 2008 nastavim svoje skolovsnje na University of Miami school of law. Ono sto bi mi bilo dragoceno jesu tvoji saveti oko stipendije i admission procedure, posto ja prvi put apliciram i ovo mi izgleda novo i strano. Kontaktirao sam i ljude iz IAC-bg i nadam se da ce mi kao sto su i tebi, pomoci. U nadi da ces mi pomoci i svojim savetima vise informisati, zelim ti sretan put i prijatan boravak u S.A.D.

Cao,

ADRIAN-NS

Dear Adrian,

First of all, have you been to graduate advising? I see that you are from Novi Sad and sometime in September or October we will be doing some outreach visits there. In the meantime if you have not been to graduate advising, you can attend at our offices in Belgrade if you do not want to wait for the Novi Sad trip. Did you have an opportunity to read the part of the forum that is dedicated to legal studies?

Also there are quite a few materials that you can download from our website in .pdf format and this should provide you with some background information.

Best regards,

Elz

Dear Adrian,

First of all, have you been to graduate advising? I see that you are from Novi Sad and sometime in September or October we will be doing some outreach visits there. In the meantime if you have not been to graduate advising, you can attend at our offices in Belgrade if you do not want to wait for the Novi Sad trip. Did you have an opportunity to read the part of the forum that is dedicated to legal studies?

Also there are quite a few materials that you can download from our website in .pdf format and this should provide you with some background information.

Best regards,

Elz

Hello Elz,

I can come in September in Belgrade to graduate advising. It will probably be at last week of September, but if you are coming before that date in Novi Sad please tell me. I have never been to that kind of advising and I want to participate and listen that session. Yes, I have read about legal studies on your site. My interest are related to Miami or Ft.Lauderdale Universitiesand Phd studies at their law school . I am now at my L.L.M studies in Novi Sad At my Faculty of law. My L.L.M is in International public law and human rights.

I will try to download that information that you have recommended,

Thank you for all your help, I hope we will have a good colaboration.

Best regards,

Adrian