Jump to content
IAC Board

Pocetak


Recommended Posts

Za Vasu organizaciju sam saznala tako sto sam na Sajmu obrazvanja imala priliku da intervjuisem Elizabeth Chung, te sam tada saznala mnogo korisnih informacija.

Ovo je moja situacija:

- Zavrsila sam trecu godinu na Fakultetu (jos jedna mi je ostala do mastera) i imam zelju da magistriram u USA. Studiram na privatnom fakultetu gde sam najbolji student, sa svim desetkama polazem svake godine svaki predmet, ukljucena sam u sve vannastavne aktivnosti, imam puno iskustva i prakse iz oblasti kojom se bavim - cak i iz USA, imam odlicne preporuke... To je ono sto mislim da mi pomaze u ovom procesu. Pitanje: sta moj fakultet treba da uradi, a sta ja vezano za dokumente, transkripte, prevode na engleski...?

- Trenutno sam po drugi put na Work and Travel programu u USA, gde pored rada, pohadjam casove engleskog, volontiram i pokusavam da steknem praksu veznu za moju strucnu oblast. Znaci, engleski jezik ne bi trebao da mi predstavlja veliki problem. Pitanje: Kako se trenutno nalazim u USA i bicu ovde do novembra, te nije moguce da pohadjam casove za TOEFL i GRE, da li je moguce da se ovde - u SAD, spremam za polaganje? Kako onda tece procedura vezana za prijavljivanje i slicno? Literatura, predavaci, mesto i vreme polaganja...? Zelim da se upisem na studije 2009. god.

- Bez stipendije nije ni moguce razmisljanje o masteru u USA, pa me zanima da li Vi nudite konkretnu pomoc u pronalazenju stipendija, ili je to na studentima da urade sami? Pomoc bi puno znacila, neko sa kim mozemo da se konsultujemo ukoliko pronadjemo nesto i sl.

Puno pozdrava od

Tinolike

Link to comment
Share on other sites

Za Vasu organizaciju sam saznala tako sto sam na Sajmu obrazvanja imala priliku da intervjuisem Elizabeth Chung, te sam tada saznala mnogo korisnih informacija.

Ovo je moja situacija: