IAC Board

Prijem za studente i prijatelje Medjunarodnog akademskog centra

Međunarodni akademski centar će u petak, 4. jula, organizovati prijem za studente u SAD, biv?e i sada?nje, kao i za prijatelje i saradnike Centra.

Prijem će biti odr?an u Teniskom klubu "Oaza" na Banjici - adresa je Bulevar oslobođenja 391. Detaljno uputstvo za dolazak do lokacije nalazi se u ovoj poruci. Početak događaja je u 18 časova, a zavr?etak u 21 čas.

Molimo goste da nam potvrde dolazak pozivom na broj 011/334 5227. Obucite se komotno da mo?ete da podnesete vrućinu.

Ro?tilj i bezalkoholna pića su obezbeđeni - ostala pića plaćate sami u restoranu.

International Academic Center is organizing a reception for current and former students in the US and for the friends and colleagues of the Center.

Reception will be organized in Теnnis Club "Oaza" at Banjica. The exact address is Bulevar Oslobodjenja 391. Detailed explanation on the location is placed below. The start of the venue is at 6pm, ending is at 9pm.

Please RSVP by phone (011/334 5227). Wear something that would help you survive the heat.

The grill and non-alcoholic beverages are available. Other drinks you have to pay yourself in the restaurant.

DIRECTIONS

Teniski klub "Oaza" (Restoran "Sala? 391")

Adresa: Bulevar Oslobođenja 391 (nekada?nji Bulevar JNA), Banjica

Dolazak automobilom: Od Autokomande krenite ka Tro?arini i vozite pravo prema Avali. Na raskrsnici kod Tro?arine nastavite pravo, pređite preko tramvajskih ?ina. Sa leve strane puta prolazite kafanu "Mali vikend" i iza sledeće krivine skrenite levo. Pored skretanja nalazi se tabla na kojoj pi?e "Teniski klub OAZA" i "Sala? 391". Put vas vodi uzbrdo i dvadesetak metara od skretanja nalazi se kapija teniskog kluba. Parking je na tom mestu ograničen na nekoliko mesta i mo?ete produ?iti jo? malo uzbrdo i parkirati se sa gornje strane teniskog kluba.

Ako prođete poslednji soliter na Banjici, koji se nalazi sa desne strane Avalskog puta, proma?ili ste skretanje za teniski klub.

Dolazak taksijem: Recite vozaču adresu - Bulevar Oslobođenja 391 (Bulevar JNA 391), posle kafane "Mali Vikend".

Dolazak gradskim prevozom: Trolejbuskim linijama 40 i 41 se dovezite do poslednje stanice na Banjici. Prođite kroz soliter stepenicama koje se nalaze na desnoj strani solitera i teniski klub "Oaza" se nalazi odmah preko Avalskog puta, sa leđne strane solitera.

Teniski klub "Oaza" (Restoran "Sala? 391")

Address: Bulevar Oslobođenja 391 (formerly Bulevar JNA), Banjica

Driving Directions: Take "Autokomanda" to Trosarina - on your way to Banjica. You will pass the "Red Star" soccer field on your right side. You will pass the Trosarina area and continue in the same direction as if you were traveling to Avala. Shortly you will reach an intersection where there are also tram tracks. You will continue through the intersection, crossing the tram tracks and pass a restaurant "Mali vikend", which will be on your left. The road will curve and there will be a sign for the Tennis Club "Oaza" and "Sala? 391". Immediately after the sign, you will make a left to go up a steep hill. This road leads directly to the tennis club - it is about 20 meters. Although parking is limited in this area, there is also parking available further up the road on the upper side of the little street.

If you pass by the last big building on Banjica on your right side, that will be the warning sign - you have missed the location.

Coming by taxi cab: Give the above mentioned address to the driver and be sure to tell him it is former JNA Boulevard, after the restaurant "Mali vikend".

Coming by city transport: Take the trolley lines 40 or 41 to the very end at Banjica. There's a passage between buildings - take it and follow the uphill steps on the right side from the buildings. You will be able to see the tennis club on the other side of the street just as you climb up the stairs.

post-2-1215028658_thumb.jpg

Zahvaljujemo se svima koji su do?li na na?u proslavu 4. jula, a i onima koji su bili sprečeni. Hvala Vam ?to ste se odazvali u tolikom broju!

Zahvaljujemo se i Teniskom klubu Oaza i restoranu Sala? 391 koji su nam iza?li u susret fantastičnom uslugom. Ukoliko neko od vas ?eli da odigra koju partiju tenisa ili da ruča u mirnoj atmosferi, uvek mo?e da nazove 064/4010270 ili 065/2472527.

post-2-1215267246_thumb.jpg

post-2-1215267253_thumb.jpg

post-2-1215267259_thumb.jpg

post-2-1215267265_thumb.jpg