IAC Board

Q: Zasto na sajtu nemate info o Americkom Kutku? :)

Pozdrav svim korisnicima Foruma! :)

American Corner u Beogradu postoji vec 2.5 godine - priznajte da niste znali... c c c :!:

- ponesite licnu kartu i fotografiju (dimenzije treba da budu otprilike kao za licnu kartu).

@ Kao nas clan mozete da pozajmljujete knjige iz oblasti knjizevnosti - ostala literatura + VHS&DVD, kao i preko 30 naslova casopisa + Herald Tribune, se koriste iskljucivo u prostorijama Corner-a.

@ Imamo takodje literaturu za TOEFL, GRE, GMAT, Profiles of American Colleges, Scholarship Guides, Dictionaries...

@ Internet: 30 minuta = 10 dinara;

@ Filmovi dva puta nedeljno;

@ Casovi konverzacije with native speakers petkom u 1.30pm;

@ Gostovanje predavaca sa americkih univerziteta, razgovori sa osobljem ambasade Amerike... etc.

@ Svi programi su BESPLATNI

Ne budite lenji i svratite! :wink:

:arrow: American Corner

Svetozara Markovica 23-25

Phone: 32 31 404

E-mail: amcbgb@yahoo.com

Radno vreme: ponedeljak i utorak 14-20h

sreda, cetvrtak i petak 10-16h

Izvinjavamo se, nece se vise ponoviti :!:

Nas Internet sajt je u neprestanoj tranziciji - planiramo mnogo vise sadrzaja na nasoj Internet prezentaciji, a za to je neophodna i dobra organizacija. To ce se desiti uskoro, a u medjuvremenu ce Americki kutak biti pomenut na svim ostalim mestima gde je neophodno.

Kad kazemo Americki kutak, mislimo i na Beograd, i na Novi Sad, Kragujevac, Nis, Podgoricu.

Izvinjavamo se jos jednom :oops:

We are certainly delighted to welcome American Corner BG to the forum. ;)

We are also ashamed that we did not think to put banners up for all of the American Corners. :oops: However, it is not as if you have not been in our thoughts, we just started a monthly newsletter to all center guests and one of the things that I planned to include was a note urging everyone to visit the American Corner and join up. :) BUT you are absolutely right, we should have all American Corner info on our website...

:idea:

Elizabeth

Academic Advisor

@ Elizabeth

Thanks for the warm welcome! :)

As for the banners - it's never too late ;) Our website is still under construction, but once we finish it - IACBG will also have a banner there. Mutual marketing is a great thing, I tell you. ;) And it's always the intention that counts, right? ;)

@ Manca

So far, there are 7 Corners in Serbia & Montenegro:

Nis, Beograd, Kragujevac, Podgorica, Novi Sad, Bujanovac & Vranje (the opening is at the end of September, I think). See if any of these locations suit you :wink:

Btw, where do you live? (Corners are spreading all over our country, they might as well come to you too! :idea: )

Regards!

• 1 month later...