IAC Board

Aktivnosti Centra tokom praznika / Center Activities During Holidays

administrator

Medjunarodni akademski centar nastavlja redovne aktivnosti od 12. januara 2010. godine. Tokom novogodisnjih i bozicnih praznika nece biti dostupni svi savetnici i predavaci i pristup biblioteci ce biti ogranicen.

Vec zakazani ispiti, predavanja i prezentacije bice odrzavani u terminima u kojima su najavljeni.

Pristup biblioteci nece biti moguc tokom veceg dela praznika. Ukoliko zelite da vratite ili pozajmite knjigu, kontaktirajte nas pozivom na 011/334 5227 ili putem e-maila members@iacbg.org.

Za sva hitna pitanja u vezi sa aplikacijama za koledze i univerzitete posaljite nam e-mail na hitnapomoc@iacbg.org, kako bi vam bio poslat poziv za Web meeting aplikaciju. Ova asistencija je moguca do 28. decembra, svakog radnog dana od 13:00 do 23:00 po beogradskom vremenu.

Ostala pitanja i probleme koje imate prosledite nam na e-mail office@iacbg.org i na forum, a mozete i da nam ostavite i poruku na 011/334 5227. Neko od nas ce pokusati da odgovori na pitanje sto je pre moguce.

Clanovi uvek mogu proslediti svoja pitanja i probleme na e-mail adresu members@iacbg.org.

Zelimo Vam srecne praznike!

International Academic Center will resume its regular activities on January 12, 2010. Advisors and lecturers will not be available during the holiday season and the library will be closed most of the time.

Exams, classes and presentations will be organized as they were announced earlier.

The access to the library will be very limited during holidays. If you want to borrow or return a book, please call us at 011/334 5227 or send us an e-mail at members@iacbg.org.

If you are in a need of an urgent assistance with college applications, send us an e-mail to hitnapomoc@iacbg.org. We would then send you an invitation to participate in our Web Meeting program where you would receive necessary answers and advice. This offer is opened until December 28, every working day from 1p.m. to 11p.m. Belgrade time.

You may direct other issues and questions to office@iacbg.org or the Forum, but you can also leave your message at the phone number in the office - 011/334 5227. One of us will attempt to answer your question as soon as possible.

Our members can always write to members@iacbg.org.

Happy Holidays!