IAC Board

FB "Happy Monday" - Bus Competition Rules / FB Nagradna igra - Autobuska promotivna kampanja

FB Bus Campaign Competition Rules

The US Embassy in Belgrade has started an October promotional campaign in buses to provide the young people in Serbia with information about educational opportunities in the United States. The posters are displayed in buses in the following cities: Belgrade, Kragujevac, Nis, Novi Sad, Subotica, Vranje. The International Academic Center is offering a special prize game for students involving the posters in the buses. Each of the six municipalities where the buses run will have two winners. In order to win, be the first or second person in one of the six cities to post a photo of yourself in front of one of the posters on the buses and receive a free Princeton Review, Cracking the TOEFL iBT w/DVD book. By participating in this prize game and uploading their photos to the International Academic Center designated Facebook page, participants agree that their images and comments can be shared as screen shots by the International Academic Center for the sole purposes of showing student interest in the bus campaign and showing how much fun we all have with Happy Monday contests.

Eligibility for the prize is determined by the mailing addresses for the receipt of the books provided by contestants. Only two books will be mailed to each municipality or small cities and/or villages in the surrounding area.

Prize will be sent to the first and the second person from the city who posts his/her photo to our Facebook page. Photo must capture the promotional poster of the US Embassy and the face of the contestant. Tools for photo taking are not important as long as the photo is clear and not blurred or in some other way distorted. Along with the photo, contestant needs to write the bus line and the date the photo was taken in the comments section.

Center will inform the winner contestant from every city which e-mail account of the Center to use to send the home address and the phone number. After the authorized person from the Center verifies that the contestant fulfilled all necessary requirements for the prize, the book will be sent to the contestant's home address free of charge.

Contestants will be informed on the Center's Facebook Page about the prizes being taken or available. No private information from contestants will be revealed on the Facebook page.

This document has been created on October 7, 2010 for the sole purpose of the Happy Monday Bus Campaign Competition starting on October 11, 2010.

-------------

Pravila nagradne igre "Happy Monday" - Promocija u autobusima

Ambasada SAD u Beogradu započela je oktobarsku promociju obrazovnih mogućnosti u SAD u autobusima u Srbiji, kako bi se mladi ljudi informisali o mogućnostima. Posteri su postavljeni u gradskim autobusima u Beogradu, Kragujevcu, Nišu, Novom Sadu, Subotici i Vranju.

Medjunarodni akademski centar nudi specijalnu nagradnu igru koja uključuje promotivne postere u autobusima. Za svaki od šest gradova sa prigradskim naseljima predvideli smo dva pobednika. Da pobedite u nagradnoj igri, potrebno je da budete prva ili druga osoba u određenom gradu koja se slika ispred promotivnog postera u autobusima. Nagrada je knjiga "Cracking the TOEFL iBT w/DVD, izdavača Princeton Review. Učestvovanjem u nagradnoj igri i slanjem fotografija na Facebook stranicu Međunarodnog akademskog centra (www.facebook.com/iacbg) učesnici se slažu da njihove fotografije i komentari mogu biti iskorišćeni od strane Međunarodnog akademskog centra samo u svrhu izveštavanja o interesu za promotivnu kampanju u autobusima i rezultatima nagradnog konkursa "Happy Monday".

Korisnici se za nagradu kvalifikuju na osnovu poštanske adrese - kućne adrese koju nam pošalju. Samo po dve knjige će biti poslate u grad, opštinu i okolna mesta.

Nagrada će biti poslata prvoj i drugoj osobi iz određenog grada ili okoline koja pošalje fotografiju na našu Facebook stranicu - www.facebook.com/iacbg. Fotografija mora da obuhvati promotivni poster Američke ambasade i lice učesnika nagradne igre. Aparat kojim se fotografija snima nije bitan sve dok je fotografija bistra ili na bilo koji način modifikovana. Uz fotografiju, učesnik nagradne igre mora da u komentaru fotografije napiše autobusku liniju i datum kada je fotografija napravljena.

Centar će obavestiti pobednike nagradne igre iz svkaog grada na koji e-mail Centra može poslati kućnu adresu i broj telefona. Nakon što autorizovana osoba iz Centra potvrdi da je učesnik ispunio sve neophodne zahteve za nagradu, knjiga će biti poslata na kućnu adresu bez naknade.

Učesnici nagradne igre će biti obavešteni na Facebook stranici Centra o tome koliko je nagrada preuzeto i koliko ih je slobodno. Privatne informacije učesnika neće biti objavljivane na našoj Facebook stranici.

Ovaj dokument je sačinjen 7. oktobra 2010. godine sa ciljem obaveštavanja o nagradnoj igri "Happy Monday" koja počinje 11. oktobra 2010. godine.

Edited by administrator
Added cities in the English language version.