IAC Board

Serbian Representative at the UN event - "VOICES OF A NEW GENERATION"

administrator

"Voices of a New Generation" is an interactive event that will incorporate the voices of young people into the chamber of one of the world's most important decision-making bodies: the UN Security Council. On December 21st, the Security Council will discuss ideas submitted about international peace and security by people aged 21 or younger. One of the three young people selected to participate is our own Jelena Jezdimirovic from Uzice, our member applying to colleges in the US.

Jelena has responded to the following question: "What is the most vital challenge to international peace and security facing your generation? Tell the UN Security Council what issue you believe deserves more attention, and explain why it is important." Her submission is one of three chosen from all the world wide applicants to be incorporated into the agenda of the Security Council event on December 21, 10a.m. EST (4p.m. Belgrade time) which will be broadcast live via the web - http://un.org/webcast .

For more information, visit www.usun.state.gov and follow Ambassador Rice at www.facebook.com/ambassadorrice and www.twitter.com/ambassadorrice.

---------

"Glasovi nove generacije" je naziv interaktivnog događaja koji će uključiti glasove mladih ljudi u odaje jednog od najva?nijih institucija na svetu: Saveta bezbednosti Ujedinjenih nacija. Savet bezbednosti će 21. decembra razmatrati ideje o miru u svetu i bezbednosti koje su na adresu UN poslali mladi ljudi starosti do 21 godine. Jedna od tih mladih je i na?a Jelena Jezdimirovic iz U?ica, koja ove godine aplicira na koled?e u SAD.

Jelena je odgovorila na sledeće pitanje: Koji je najva?niji izazov za mir i bezbednost u svetu koji se nalazi pred va?om generacijom? Recite Savetu bezbednosti UN koje pitanje zaslu?uje vi?e pa?nje i objasnite za?to je va?no." Njene reči su izabrane i ona će biti jedna od tri osobe iz celog sveta čiji će video biti uključen u rad Saveta bezbednosti UN 21. decembra. Događaj će biti u?ivo preno?en preko Interneta od 10 ujutro po američkom istočnom vremenu - odnosno 16 sati po beogradskom vremenu na adresi http://un.org/webcast.

Za vi?e informacija posetite www.usun.state.gov i pratite ambasadorku Rice na adresi www.facebook.com/ambassadorrice i na adresi www.twitter.com/ambassadorrice.