IAC Board

Online hitna asistencija za studente koji apliciraju na koledze u SAD

administrator

1_iac_edu10.jpgMeđunarodni akademski centar najavljuje online hitnu asistenciju za studente pred slanje aplikacija na koledže i univerzitete u SAD.

Online hitna pomoć je besplatna i nije vezana za članstvo u Centru. Za asistenciju se mogu prijaviti svi potencijalni studenti osnovnih studija koji imaju problema ili nedoumica oko procesa pred samo slanje aplikacija na koledže i univerzitete u SAD. Studenti postdiplomskih studija moraju nam se posebno obratiti za rešavanje problema koje imaju pred slanje aplikacija.

Online asistencija namenjena je da vam skrati put do važnih informacija, kako se ne bi gubilo vreme na dolazak u naše prostorije. Glavni savetnik za vaša pitanja je Nikola Popović, naš nekadašnji volonter i saradnik, a sada student treće godine na Kenyon koledžu u Ohaju. Sa Nikolom možete povremeno kontaktirati i u našim prostorijama, ali predlažemo da koristite online asistenciju.

Za online asistenciju se možete prijaviti slanjem e-pošte na hitnapomoc@iacbg.org ili sms poruke na 065/28 28 939. Online asistencija otvorena je od 28. do 31. decembra 2010. godine od 12:00 do 20:00 na sajtu http://iacbg.webex.com. Za pristup sajtu potrebna vam je lozinka koju dobijate prijavom.

Pitanja o funkcionisanju programa prosledite nam poruku na office@iacbg.org ili nazovite kancelariju tokom radnog vremena na 011/334 9639.

--------------------------

International Academic Center announces the possibility of the online emergency assistance for students sending applications to colleges and universities in the US.

Online emergency assistance is free of charge and is not related to the membership in the Center. All potential students of undergraduate studies in the United States who are facing issues regarding their application are eligible for this assistance. Graduate students need to send us separate assistance requests.

Online assistance is intended to give you a shortcut to the important information without coming to our office or trying to reach us by phone. Main assistant for this program is Nikola Popovic, our volunteer and associate and the junior at the Kenyon College in Ohio. You can contact Nikola at our office from time to time, but we suggest you to use the online assistance.

You can register for the online assistance program by sending an e-mail to hitnapomoc@iacbg.org or by sms message to 065/28 28 939. Online assistance is opened from December 28 to December 31, from 12:00p.m. to 8 p.m. at the web site http://iacbg.webex.com. You will receive the pass code for the webinar after you send us the message.

All the inquiries about program itself can be sent to office@iacbg.org or by phone 011/334 9639 during the working hours.

post-2-0-02161100-1293635369_thumb.jpg