IAC Board

Nova verzija foruma/Update of the forum

Po?tovani korisnici,

Hvala vam na strpljenju tokom trajanja instalacije nove verzije foruma. Potrajalo je du?e nego ?to smo očekivali, ali se isplatilo - forum je sigurniji i ima noviteta koji će tek biti otkriveni korisnicima. Samo polako - prvi cilj nam je da vas obave?tavamo o studiranju u Americi, razmenama studenata, mogućnostima za one koji su već u SAD, kao i da vam asistiramo kod svih mogućih problema tokom obrazovnog procesa. Zabava mo?e da dođe na red kasnije.

Ukoliko zbog bilo kojeg razloga ne mo?ete da se ulogujete ili imate problem sa radom na forumu, po?aljite nam poruku na office@iacbg.org i asistiraćemo vam ?to je pre moguće.

Pozdrav,

IAC Team

-----------------------

Dear users,

Thank you for the patience during updating process. Installation of the new version took a little bit longer than expected, but the final results are what is important. The forum is safer now and much more pleasant to browse through. Our goal is still to assist you with all the issues you may have about studying in the US.

If you encounter any problems with forum itself, please let us know by e-mail office@iacbg.org and we will assist you as soon as possible.

Best Regards,

IAC Team