IAC Board

Akademski centar na EXIT festivalu

Međunarodni akademski centar će učestovati na ovogodi?njem EXIT festivalu u Novom Sadu, koji se odr?ava od 12. do 15. jula na Petrovaradinskoj tvrđavi. Na?e uče?će omogućeno je zahvaljujući Studentskoj uniji Srbije, sa kojom delimo ?tand. Centar će promovisati studiranje u SAD i povezivanje domaćih obrazovnih i studentskih institucija sa američkim odgovarajućim organizacijama i institucijama.

U prilogu poruke nalazi se raspored akademskog programa na festivalu koji će se odr?avati svako veče od 18.30. Posebno vam skrećemo pa?nju na petak, 13. jul, kada će biti organizovan razgovor domaćih i stranih studenata o perspektivama studiranja i nastavka obrazovanja u Srbiji, Evropi i SAD. Vi?e o festivalu nalazi se na stranici www.exitfest.org.

Vidimo se na EXIT-u!

International Academic Center will participate at this year's EXIT fest in Novi Sad, from July 12 to July 15. We will share the booth with Student union of Serbia and will promote higher education in the US.

Along with this message you will find the schedule of academic program at the festival (in Serbian). We recommend you to visit the academic round table scheduled for Friday, July 13 about studying and continuing education in Serbia, Europe and the United States. More about the festival is avaiable at the web site www.exitfest.org.

See you there!

akademski_program_za_EXIT.doc